TRENDY TUESDAY → CO-ORDS

Header bewerkt1/2/3/4/5/6/7/8/9/10

In deze wekelijks terugkerende blogpost vertel ik jullie elke dinsdag meer over een trend die je momenteel heel veel ziet. Deze week bespreek ik de Co-ords, een trend waar ik zelf dol op ben en die steeds vaker gedragen word.

Collage

Co-ords zijn in feite niets meer dan een geheel pak in twee delen. Het betekent dat je zowel de top als de broek of rok in dezelfde print draagt. Als ik het me goed herinner was het een tijdje geleden hartstikke fout om alles in dezelfde kleur/print te hebben, maar het word tegenwoordig hartstikke tof gecombineerd! Je ziet deze trend vooral in de zomer, omdat de tops vaak croptops zijn, maar ook in de winter zie je ze vaak voorbij komen. Bijvoorbeeld de 10e foto waarbij het blokjes topje bij een lange broek gecombineerd wordt. Een vest erover heen en you’re good to go!

Overigens hoef je niet bang te zijn om vloekende kleuren of fout-matchende items aan te trekken, want je hebt nu maar één patroon. Mijn favorieten zijn 3, 9 en 10.

Wat vinden jullie van de co-ords?

Liefs.

Plaats een reactie