From last Monday #4

Header

De afgelopen week zat weer vol met allerlei gekkigheid. In deze wekelijkse terugkerende blogpost laat ik jullie zien wat ik de afgelopen week allemaal meegemaakt heb.

IMG_0695

Maandagochtend was het gelijk feest op school. Twee vrienden van me waren beide jarig (en zij zijn ook beste vrienden, wat een toeval). Bloemenslingers, ballonnen en traktatie. Dat was me nog n’s gezellig.

Maandag 1

In een tussenuur ging ik met drie vriendinnen wat eten bij de HEMA. Normaal hadden we nooit tegelijk tussenuren, maar in het nieuwe rooster komt het steeds vaker voor. Hema dan maar.

Ik bestelde nog een ijskoffie na en liet mijn mobiel op tafel liggen. Toen gebeurde dit. Tsja, wat zullen we ervan zeggen.

Dinsdag 1

Dinsdag kwamen ein-de-lijk mijn nieuwe broeken binnen en ik pas ze! Eindelijk liggen er weer wat meer broeken in mijn kast dan twee.

’s Avonds hadden we een informatieavond op school over het examenjaar en daarom kleedde ik me even om. Niet omdat ik geknoeid had bij het avondeten, hoor. Puur omdat ik mijn nieuwe broek aan wilde. En het spijkerjasje weer herontdekt heb ik mijn kast.

Dinsdag 2 en woensdag

’s Avonds in het donker op school, met Luc. In de avond is school een stuk leuker en gezelliger dan overdag, vind ik.

Woensdag werd mijn oma geopereerd, en was ik dus na school alleen thuis. Na wat research bij mijn moeder is het me gelukt om zelf een pizza in de oven te gooien, want hier had ik me eigenlijk nooit in verdiept. Daarna moest ik onverwachts tot half 10 werken, dus ik dook gelijk mijn bed in.

Donderdag 1

Donderdag hadden we een best wel leuke tekenles, waar natuurlijk een afwijkend tekengedrag-selfie bij hoort. Dit is trouwens Rian, volgens mij had ik haar nog niet eerder in mijn blogposts benoemd. Bij deze!

’s Avonds had ik spontaan zin in appel met suiker en kaneel, en dat is zóó lekker.

Vrijdag 1

Vrijdagochtend fietste ik alleen naar school en vond ik de lucht (of eigenlijk alles om me heen) zo cool dat ik het fotowaardig vond. De weg naar mijn school is compleet afgesloten, waardoor je ook geen last meer hebt van gierende banden. Je begrijpt dus wel dat dat om half 8 ’s ochtends een heel rustgevend gevoel gaf.

Ik ontdekte bij de Jumbo de chocolade croissantjes, die vanaf nu mijn favorieten zijn. Nu ik deze foto zie heb ik er ook echt weer zin in.

Vrijdag 2 en zaterdag

In de middag bewerkte ik de outfitfoto’s die ik daarvoor gemaakt had. Je kunt de resultaten hier bekijken.

Ik heb vanaf afgelopen vrijdag gewoon géén nagellak meer gedragen. Die middag (vertel ik zo meer over) had ik een fotoshoot en ik wist niet wat voor kleding ik aan deed, dus ook niet welke kleur ik op mijn nagels moest doen. Dan maar niks, lekker simpel.

IMG_0968

De fotoshoot had ik samen met mijn nicht (we waren allebei individueel) en voorafgaand hoorde daar wel een selfie bij.

Zaterdag 2

Foto’s uitzoeken tussen de honderden foto’s. De resultaten kun je morgen in een aparte blogpost op mijn blog bekijken!

Na afloop gingen we nog even langs de Mac, want we hadden trek en we zochten eigenlijk Wi-Fi. Gratis Wi-Fi.

Zaterdag 3

We gingen met de trein naar huis en onderweg stopten we nog even in Lelystad, want daar moesten we verder met de bus. Omdat die pas een uur later reed, besloten mama en ik nog even naar H&M te gaan. Op de een of andere manier ben ik een zwart basic topje kwijt geraakt, waardoor ik er nog maar één heb (en dat is niet te doen, ik draag ze bijna elke dag). Ik moest dus wat nieuwe basic tops hebben en we hebben gelijk truien gekocht, want het weer begint daar nu wel op te lijken.

Gisteravond ontdekte ik de warme chocomel in onze kast. Normaal neem ik Choco Cappucino (schrijf ik dat goed?) wat ook lekker is, maar ik had echt zin in pure chocolademelk. Die vond ik, en dat was verrassend lekker. Na 13 keer mijn kat te roepen keek ‘ie om. Cute.

Vanochtend ging ik weer naar Dronten, want ik moest kleding passen bij Vero Moda. Aankomende zaterdag loop ik in Dronten een modeshow voor Vero Moda, en daarvoor moesten we een leuke outfit uitzoeken. Daarna heb ik mijn achterstand van huiswerk weer ingehaald en vanavond ga ik denk ik nog Red mijn Vakantie kijken. Liefs.

Een gedachte over “From last Monday #4

Plaats een reactie