TRENDY TUESDAY → ROUND GLASSES

Collage voobeelden1/2/3/4/5/6/7/8/9/10

Jaaa, de eerste Trendy Tuesday is een feit! Deze week heb ik een trend die eigenlijk de komende weken voor het laatst gedragen gaat worden: de zonnebril. En dan ga ik het vandaag met name over de ronde zonnebril hebben, want die is – geef toe – leuk!

Het zijn echt van die typische bohemian zonnebrillen, of in elk geval: ze staan leuk bij zegmaar alle bohemian items. Zelf heb ik er nog geen een weten te bemachtigen, maar deze staat zeker op mijn wishlist! Laatst las ik ergens dat deze ronde vorm bij élke gezichtsvorm schijnt te passen. Bij ELKE. Dat is echt insane. Ik vind de zonnebril het mooist als het zo’n subtiele is (foto 7) gecombineerd met een simpel topje en een klein kettinkje. Wauw, dat ziet er zo mooi en chique uit. Mijn favoriete afbeeldingen van de foto’s hierboven zijn toch wel 4, 6, 7 en 10. What’s your favorite?

Wat vinden jullie van deze zonnige trend?

Liefs.

Een gedachte over “TRENDY TUESDAY → ROUND GLASSES

Plaats een reactie